Subject: FW: Lääneranna vald Pärnu maakond Lihula PEJ liitumispunktiga ühendamise projekt Mäe tn 9, Valuste tee 9
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 09:11:45 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 07.07.2022  nr 7.1-2/22/14299-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Jekaterina Holvason <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 24, 2024 12:27 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Lihula PEJ liitumispunktiga ühendamise projekt

Tere

Kirjutan seoses Lihula PEJ liitumispunkti ühendamise projektiga.
Projektiga lahendatakse Lihula päikeseelektrijaama (planeeritud
kinnistutele Oblika, Paagi, Puhke,  Veerla, Vatka, Viidikese, Uuepõllu,
Lutserni, Kivistiku, Õitse, Lääneranna vald, Pärnu maakond) ühendamine
liitumispunktiga  (Uus-Pärnu mnt 7, Lihula linn).

Projekt on koostamisel, planeeritud trassi pikkus on ca 7 km.

Tahame enne projekti esitamist  EHRi sõlmida kõik IKÕ lepinguid. Oleme ära
projekteerinud trassi osa avalikult kasutatava tee kaitsevööndis ning
tahame sõlmida IKÕ lepinguid Mäe tn 9 ja Valuste tee 9 kinnistu valdajaga
(Maa-amet).

Kuna antud kinnistutel trass on projekteeritud avalikukult kasutatava tee
kaitsevööndis, peame kooskõlastama lahendust Transpordiametiga enne IKÕ
lepingu sõlmimist.

Kas Transpordiamet saaks meile edastata kooskõlastust, et projekteeritud
lahendus kinnistutel Valuste tee 9  ja Mäe tn 9 sobib?

Manuses on lisatud asendiplaan, kus on näha projekteeritud trassi
lahendust.

Lugupidamisega

Jekaterina Holvason
Päikeselahenduste projekteerija

 <https://www.enefitgreen.ee/et/avaleht>
+372 5399 7864 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefitgreen.ee> www.enefitgreen.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enefitgreen/> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/enefitgreen/> Instagram

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.